pargoir

اخبار و...

pargoir

اخبار و...

افزودن نوار جستجو به منوی وردپرس | افزونه جستجو ajax وردپرس ایجکسی

صالح طالبی | پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ب.ظ

 

آیا می خواهید یک نوار جستجو به منو سایت وردپرسی خود اضافه کنید؟

به طور پیش فرض وردپرس به شما این امکان را می دهد نوار جستجو را در سایدبار، فوتر سایت و سایر بخش ها اضافه کنید. با این حال، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند جعبه جستجوی وردپرس را در منوی سایت داشته باشند. دلیل اصلی آن این است که نوار جستجو در قسمت بالای صفحه به آسانی قابل مشاهده است.

در این مقاله روش  به شما نشان خواهیم داد که چطور به راحتی بدون دانش برنامه نویسی، یک نوار جستجوی جذاب به فهرست وردپرس خود اضافه کنید. که کاملا کاربردی و جستجوی قدرتمندی داشته باشد.

چرا یک نوار جستجو به منو وردپرس اضافه کنیم؟

ماندگاری کاربر در سایت از نظر سئو اهمیت زیادی دارد. اضافه کردن یک نوار جستجو به کاربران کمک خواهد کرد قبل از آنکه سایت را ترک کنند، به آسانی موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنند.

در اصل نوار جستجو تجربه کاربری را بهبود بخشیده و باعث تعامل بهتر کاربران با سایت می شود. به همین دلیل است که اکثر کارشناسان استفاده از نوار جستجو را تاکید می کنند.

همانطور که در بخش مقدمه این مقاله توضیح داده شد، وردپرس به طور پیش فرض دارای نوار جستجو است. اما این جعبه جستجو محدودیت دارد. به عنوان مثال فقط می توان در بخش ابزارک ها از این نوار پیش فرض استفاده کرد.

در این مقاله روش افزودن نوار جستجو به منو وردپرس | جستجو پیشرفته وردپرس آموزش داده شده است. زمانی که نوار جستجو در منو سایت قرار بگیرد از نظر بصری هم جذاب تر و هم برای کاربران استفاده از آن راحت تر خواهد بود.

افزونه های جستجوی بسیار متنوعی وجود دارد که به شما امکان می دهد نوار جستجو را به مکان های مختلف سایت خود از جمله منوها اضافه کنید.

برای این آموزش، افزونه رایگان Ivory Search را برای شما کاربران پروان وب معرفی کرده ایم. این افزونه وردپرس به شما امکان می دهد نوارهای جستجوی سفارشی جدید ایجاد کنید و جستجوی پیش فرض وردپرس را بهبود ببخشید.

افزودن نوار جستجو به منو سایت با افزونه Ivory Search

 

جستجو پیشرفته وردپرس

جستجو ایجکس برای وردپرس

 

  • صالح طالبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی